Vedení účetnictví

- Účetnictví Trutnov
Genio Abakus, s. r. o.
-

Vedení účetnictví

Genio Abakus s.r.o.

Z široké nabídky nabízených účetních služeb si vybere každý. Nabízím vedení účetnictví v Trutnově, vedení daňové evidence, evidence majetku, zpracování podkladů a vyhotovení uzávěrek. Ať už hledáte podporu, poradenství nebo spolehlivou firmu, zastanu jakékoliv účetní služby. Poskytuji daňové a účetní poradenství. Dbám na vysokou úroveň služeb a profesionální přístup.

 

Vedení účetnictví

Nabízím vedení účetnictví v Trutnově pro klienty a firmy. Mezi mé klienty patří fyzické a právnické osoby. Mám dlouholetou praxi v oboru účetnictví. Pravidelně sleduji změny v účetnictví, v účetní a daňové oblasti. Díky dlouholetým zkušenostem a přehlednosti o aktuálních změnách budu Vaše účetnictví vždy zpracovávat v rámci platných zákonů České republiky. Nabízím kompletní servis spojený s vedením účetnictví v Trutnově. 

 

Zastupování na úřadech

Kromě vedení účetnictví nabízím podnikatelům doprovodnou službu. Zastoupím Vás při jednání s úřady a při kontrolách. Termíny budu hlídat za Vás.

 

Proč účetnictví právě u nás?

Přenechejte vaše účetnictví nám a věnujte se svému podnikání!

Celému komplexu účetní problematiky se profesionálně věnujeme již 25 let.

Zaměřujeme se na účetnictví malých a středních firem.
Vedeme účetnictví a daňovou evidenci podnikatelů, zpracováváme související daňová přiznání, poskytujeme ekonomické poradenství.

Klientům nabízíme individuální přístup a pomoc v řešení jakýchkoliv otázek a problémů.

Na základě různorodé praxe poskytujeme profesionální službu vysokého standardu. Vysoká kvalita je pro nás standardem.

SAMOZŘEJMOSTÍ JE - spolehlivost a smluvní záruky. Ale hlavně diskrétnost a mlčenlivost.

ZACHOVÁVÁME - individuální přístup ke klientovi .

Ceny jsou vysoce konkurenceschopné a smluvní dle objemu práce. Možno sjednat i měsíční paušál.

 

Motto:

Neříkej co víš, ale snaž se vědět co říkáš.

Nejvyšší motivací v našem konání je naplňování našich snů a našich tužeb. Pomozte druhým naplňovat jejich sny a touhy a oni pak pomohou vám naplňovat ty vaše...

Proto podnikejte a neztrácejte čas studováním daňových a účetních zákonů.

My to uděláme za Vás. Proto jsme tady...

Vedení účetnictví Trutnov. 

KONTAKT

  • Sídlo firmy
    :

    Genio Abakus s.r.o.
    Odolov 45
    54234 Odolov

  • Kontaktní osoba
    :
    Neumannová Marcela
  • Telefon
    :

    +420 722 949 317

  • E-mail
    :
    ucto@profi-ucto.eu

Účetní služby

Nabídka

Klientům nabízím profesionální služby v oblasti vedení účetnictví Trutnov. Využívám moderní účetní a komunikační technologii, spolu s profesními znalostmi a dlouhodobými zkušenostmi v oboru. 

Na základě dohody s klientem zajišťuji kompletní vedení účetnictví. Trutnov realizuji pro firmy i jednotlivce na území Trutnova a blízkého okolí. Poskytuji garanci v podobě záruky, správné a precizní zpracování. 

Součástí nabízených služeb je po dohodě s klientem i archivace účetní evidence v souladu s platnými předpisy. Mezi mé priority patří diskrétnost, zodpovědnost a především spokojenost klienta. 

Vedení účetnictví nabízím klientům externím nebo docházkovým způsobem. Vzhledem k tomu, že využívám moderní účetní technologii, mi můžete potřebné podklady poslat elektronickou formou bez nutnosi osobní schůzky. 

 

Externí vedení účetnictví

Doklady, které jsou potřebné ke zpracování účetnictví, si vyzvednu v předem dohodnutý čas, nebo mi je můžete zaslat elektronickou formou. Záleží jen na Vás, který způsob vedení externího účetnictví pro Vás bude přijatelnější. 

 

Docházkový způsob vedení účetnictví

Pokud se rozhodnete využít možnosti osobního setkání, ráda se Vám budu věnovat. S vedením účetnictví v Trunově mám dlouholeté zkušenosti, které jsou mi dnes ku pomoci spolu s aktuálním přehledem o legislativě. Účetnictví zpracuji na základě platných předpisů a norem.

 

V čem Vám budu nápomocná: 

- Vedení účetnictví,
- zpracování účetnictví,
- vedení daňové evidence,
- evidence majetku,
- zpracování podkladů,
- vyhotovení uzáveřek,
- zastupování před orgány,
- účetní a daňové poradenství. 

Vedení účetnictví Trutnov. 

Vedení daňové evidence před nějakou dobou nahradilo tehdy jednoduché účetnictví. Klienti často pojmu vedení daňové evidence nerozumí a dělají si zbytečné starosti. Ráda Vám v oblasti vedení daňové evidence v Trutnově poradím. 

 

Kdo má povinnost vést daňovou evidenci? 

Povinnost vést daňovou evidenci mají podnikatelé (OSVČ), kteří dosahují příjmů  z podnikání a mají v plánu uplatnit skutečné výdaje, nikoliv výdaje paušální. 

 

Co obsahuje daňová evidence?

Daňová evidence obsahuje údaje o příjmech, výdajích, majetku a dluzích. Daňová evidence musí obsahovat veškeré peněžní i nepeněžní příjmy, které OSVČ v souvislosti se svojí činností obdržela, ať už v hotovosti, bankovním převodem nebo fyzicky. Za celý kalendární rok, samozřejmě. 

Vedení účetnictví Trutnov.

Účetní poradenství představuje analyzování identifikovaného problému, navrhnutí jednotlivých řešení a provedené možných účetních služeb. 

V rámci účetního poradenství poskytuji klientovi zpracování standardních výkazů, posouzení efektivity Vašeho stávajícího účetního systému spolu snávrhy pro jeho vylepšení. 

S účetním poradenstvím souvisí také sestavování účetních uzávěrek, optimalizace oceňování a kalkulací. Klientům také v rámci účetního poradenství v Trutnově nabízím službu zveřejnění účetní závěrky. 

Daňové poradenství

Potřebujete poradit, nebo zpracovat daňové přiznání? Nabízím:

- Daň z příjmu fyzických osob,
- daň z příjmu právnických osob,
- podání daňového přiznání,
- daň z přidané hodnoty,
- zpracování daňového přiznání, 
- silniční daň.
 

Vedení účetnictví Trutnov.

Zkušenosti

Účetní servis

  • Vedení daňové evidence a účetnictví

    pro malé a střední firmy

    • kompletní vedení účetnictví
    • svoz dokladů
    • vedení evidence majetku
    • zpracování podkladů
    • vyhotovení účetních výkazů a sestav
    • vyhotovení statistických výkazů a sestav
    • zpracování účetní uzávěrky měsíčně, kvartálně, ročně
    • na přání zákazníka mimořádná účetní uzávěrka
    • platební styk

    Daňový servis

    a poradenství

    • zpracování a podání daňových přiznání
    • zastoupení při jednání s úřady
    • optimalizace daňové povinnosti v rámci legislativy
    • zajištění odkladu daňového přiznání
    • komplexní poradenství v oblasti účetnictví a daní

    Naším cílem je nabídnout všem svým klientům nadstandardní přístup při poskytování našich služeb spojených se zpracováním účetnictví, které spočívají zejména v účetním poradenství. Našim klientům poskytujeme kromě účetního taktéž ostatní 'všeobecné' poradenství. V rámci naší široké klientely umíme vyřešit spoustu otázek a problémů.  

    Mzdový servis

    a služby v mimořádných situacích

    Mzdový servis

    • evidence zaměstnanců
    • pracovní smlouvy a dohody
    • mzdové listy
    • výpočet mezd
    • výplatní pásky a listiny
    • podklady pro odvod pojištění, daní a poplatků (Správa sociálního zabezpečení,Zdravotní pojišťovny,Zákonné pojištění)
    • příkazy k úhradě
    • evidenční listy důchodového pojištění
    • roční zúčtování daně
    • měsíční rekapitulace
    • zastoupení při kontrolách pojištění na úřadech
    • výpočty případných exekucí ze mzdy
    • zpracování a rekonstrukce mezd společností

    (Zejména větším společnostem nabízíme zpracování mezd v nezávislosti na zpracování účetnictví.)

     

    Služby v mimořádných situacích

    • rekonstrukce účetnictví
    • mimořádné účetní uzávěrky
    • kontroly účetnictví minulých období

FOTOGRAFIE

KONTAKT

Tento web používá k personalizaci reklam soubory cookies, které mohou sbírat některé vaše osobní údaje.   Přijmout   Odmítmout   Více informací